Przejdź do zawartości

[KGB #5] Bossowie

Czyli pogadajmy o koleżankach i kolegach Bowsera.

Jak pisałem w podsumowaniu zeszłego roku KGB powolutku drepcze przed siebie i nie ma w tym fakcie niczego złego. Co by zaś dreptał(o) dalej, potrzebne są jego kolejne edycje. Ewentualnie krótka przerwa dla załapania oddechu, ale to może innych razem. I zanim ktoś powie, że powrót idei do jej twórcy ledwo po czterech miesiącach istnienia jest objawem raczej złym, to pozwolę sobie napisać, że niezbyt mnie to obchodzi. Karnawał powstał między innymi po to, by zachęcić blogerów do pisania na temat gier video. Póki spełnia swoje zadanie, póty może być miesiąc w miesiąc prowadzony przez tę samą osobę, nie obrażę się.

Przechodząc do sedna: na dobry początek roku 2014 przygotowałem temat myślę prosty, łatwy i przyjemny, który widoczny jest w tytule tej notki, ale na wszelki wypadek go powtórzę. Temat ten to:

Bossowie

 

A teraz garść pytań pomocniczych. Który boss jest Twoim ulubionym? Który wręcz przeciwnie? Dlaczego? Z czego składa się boss? Jaki powinien być idealny tej grupy przedstawiciel? Może już takiego stworzono? A może bossowie to przeterminowany koncept, który warto by było ulepszyć albo zamienić na coś lepszego? Tylko co? Czy gra posiadająca samych bossów ma sens? A całkowicie ich pozbawiona?

Piąta edycja Karnawału zakończy się w ostatniej sekundzie oddzielającej styczeń od lutego. Czyli 31 stycznia, jakby ktoś miał wątpliwości.